ביבי נתניהו חמוצים / “בתוקף ובגאווה”, אמר הרבי : בנט הוא בובה, לפיד הוא רוהמ האמיתי.

בנט הוא בובה, לפיד הוא רוהמ האמיתי. ראש הממשלה תקף את האופוזיציה על תחושת החמיצות שהם מנסים לשדר, והציג . הם שכחו שאמרו שהמטרה שלהם היא לעצור את השנאה . הם שכחו לגמרי את מה שאמרו רגע לפני הקמת הממשלה, שיש להם רק מטרה אחת: אפילו פוליטית אתם לא מבינים שעכשיו בכל פרסומת בכל פעם יראו יולי אדלשטיין, ניר ברקת, יואב גלנט נגד ביטחון מדינת ישראל, והכל בשביל ביבי נתניהו.

בנט בנאום אתנול ניסה להיות ביבי. מלפפונים חמוצים - מנאום ×
מלפפונים חמוצים - מנאום ×"חמוצים from healthy-food.co.il
אחרי שנה וחצי שח״כ ביבי נתניהו וח״כ מירי רגב יצאו את מחדל המוטציות. אפילו פוליטית אתם לא מבינים שעכשיו בכל פרסומת בכל פעם יראו יולי אדלשטיין, ניר ברקת, יואב גלנט נגד ביטחון מדינת ישראל, והכל בשביל ביבי נתניהו. כשהחרדים ונתניהו בחרו לזרוק אותנו כנגד כל ההבטחות אבל לא הייתי חמוץ. עוד הוסיף, אחרי שנה וחצי שחכ ביבי נתניהו וחכ מירי רגב יצאו את מחדל המוטציות עם 6,430 מתים ואנחנו תוך שבועיים, השרה מרב מיכאלי, . אחרי שנה וחצי שח״כ ביבי נתניהו וח״כ מירי רגב יצאו את מחדל המוטציות . רציתי שנתניהו יוחלף כדי שהנושא בתפקיד ראש ממשלת ישראל יחזור להיות אדם ממלכתי, אדם שלא קורא ליריביו חמוצים. הם שכחו שאמרו שהמטרה שלהם היא לעצור את השנאה . ראש הממשלה תקף את יור האופוזיציה נתניהו ואמר:

כשהחרדים ונתניהו בחרו לזרוק אותנו כנגד כל ההבטחות אבל לא הייתי חמוץ.

הם שכחו לגמרי את מה שאמרו רגע לפני הקמת הממשלה, שיש להם רק מטרה אחת: רציתי שנתניהו יוחלף כדי שהנושא בתפקיד ראש ממשלת ישראל יחזור להיות אדם ממלכתי, אדם שלא קורא ליריביו חמוצים. בנט הוא בובה, לפיד הוא רוהמ האמיתי. אבל להגיד חמוצים זו הרי הסתה, נגד חצי עם, ופילוג. גם בנושא של הדיון הזה, אחרי שנה וחצי שחבר הכנסת ביבי נתניהו וחברת הכנסת. אחרי שנה וחצי שח״כ ביבי נתניהו וח״כ מירי רגב יצאו את מחדל המוטציות . אפילו פוליטית אתם לא מבינים שעכשיו בכל פרסומת בכל פעם יראו יולי אדלשטיין, ניר ברקת, יואב גלנט נגד ביטחון מדינת ישראל, והכל בשביל ביבי נתניהו. ראש הממשלה תקף את האופוזיציה על תחושת החמיצות שהם מנסים לשדר, והציג . ראש הממשלה תקף את יור האופוזיציה נתניהו ואמר: עוד הוסיף, אחרי שנה וחצי שחכ ביבי נתניהו וחכ מירי רגב יצאו את מחדל המוטציות עם 6,430 מתים ואנחנו תוך שבועיים, השרה מרב מיכאלי, . כשהחרדים ונתניהו בחרו לזרוק אותנו כנגד כל ההבטחות אבל לא הייתי חמוץ. כשהחרדים והליכוד בחרו לזרוק אותנו לאופוזיציה, לא הייתי כזה חמוץ. חוזר ואומר ''ביבי נתניהו'' בתגובה להודעה מספר 0.

גם בנושא של הדיון הזה, אחרי שנה וחצי שחבר הכנסת ביבי נתניהו וחברת הכנסת. אבל להגיד חמוצים זו הרי הסתה, נגד חצי עם, ופילוג. עוד הוסיף, אחרי שנה וחצי שחכ ביבי נתניהו וחכ מירי רגב יצאו את מחדל המוטציות עם 6,430 מתים ואנחנו תוך שבועיים, השרה מרב מיכאלי, . חוזר ואומר ''ביבי נתניהו'' בתגובה להודעה מספר 0. בנט הוא בובה, לפיד הוא רוהמ האמיתי.

אלטרנטיבה, 'נתניהו מסתובב בפנים חמוצות', הם לא יכולים להחליט אם אני חמוץ, או זחוח, או שניהם; "יעקו×'×™ וליי×
"יעקו×'×™ וליי×"נטל" ×'קאמרי: ×'×™×' from megafon-news.co.il
ראש הממשלה תקף את יור האופוזיציה נתניהו ואמר: אלטרנטיבה, 'נתניהו מסתובב בפנים חמוצות', הם לא יכולים להחליט אם אני חמוץ, או זחוח, או שניהם; ראש הממשלה תקף את האופוזיציה על תחושת החמיצות שהם מנסים לשדר, והציג . אחרי שנה וחצי שחבר הכנסת ביבי נתניהו וחברת הכנסת מירי רגב . חוזר ואומר ''ביבי נתניהו'' בתגובה להודעה מספר 0. רציתי שנתניהו יוחלף כדי שהנושא בתפקיד ראש ממשלת ישראל יחזור להיות אדם ממלכתי, אדם שלא קורא ליריביו חמוצים. אפילו פוליטית אתם לא מבינים שעכשיו בכל פרסומת בכל פעם יראו יולי אדלשטיין, ניר ברקת, יואב גלנט נגד ביטחון מדינת ישראל, והכל בשביל ביבי נתניהו. אחרי שנה וחצי שח״כ ביבי נתניהו וח״כ מירי רגב יצאו את מחדל המוטציות.

אפילו פוליטית אתם לא מבינים שעכשיו בכל פרסומת בכל פעם יראו יולי אדלשטיין, ניר ברקת, יואב גלנט נגד ביטחון מדינת ישראל, והכל בשביל ביבי נתניהו.

ראש הממשלה תקף את יור האופוזיציה נתניהו ואמר: כשהחרדים והליכוד בחרו לזרוק אותנו לאופוזיציה, לא הייתי כזה חמוץ. גם בנושא של הדיון הזה, אחרי שנה וחצי שחבר הכנסת ביבי נתניהו וחברת הכנסת. בנט הוא בובה, לפיד הוא רוהמ האמיתי. אלטרנטיבה, 'נתניהו מסתובב בפנים חמוצות', הם לא יכולים להחליט אם אני חמוץ, או זחוח, או שניהם; אפילו פוליטית אתם לא מבינים שעכשיו בכל פרסומת בכל פעם יראו יולי אדלשטיין, ניר ברקת, יואב גלנט נגד ביטחון מדינת ישראל, והכל בשביל ביבי נתניהו. חוזר ואומר ''ביבי נתניהו'' בתגובה להודעה מספר 0. רציתי שנתניהו יוחלף כדי שהנושא בתפקיד ראש ממשלת ישראל יחזור להיות אדם ממלכתי, אדם שלא קורא ליריביו חמוצים. ראש הממשלה תקף את האופוזיציה על תחושת החמיצות שהם מנסים לשדר, והציג . אחרי שנה וחצי שח״כ ביבי נתניהו וח״כ מירי רגב יצאו את מחדל המוטציות . הם שכחו שאמרו שהמטרה שלהם היא לעצור את השנאה . אחרי שנה וחצי שח״כ ביבי נתניהו וח״כ מירי רגב יצאו את מחדל המוטציות. כשהחרדים ונתניהו בחרו לזרוק אותנו כנגד כל ההבטחות אבל לא הייתי חמוץ.

בנט בנאום אתנול ניסה להיות ביבי. עוד הוסיף, אחרי שנה וחצי שחכ ביבי נתניהו וחכ מירי רגב יצאו את מחדל המוטציות עם 6,430 מתים ואנחנו תוך שבועיים, השרה מרב מיכאלי, . אפילו פוליטית אתם לא מבינים שעכשיו בכל פרסומת בכל פעם יראו יולי אדלשטיין, ניר ברקת, יואב גלנט נגד ביטחון מדינת ישראל, והכל בשביל ביבי נתניהו. הם שכחו שאמרו שהמטרה שלהם היא לעצור את השנאה . כשהחרדים והליכוד בחרו לזרוק אותנו לאופוזיציה, לא הייתי כזה חמוץ.

בנט בנאום אתנול ניסה להיות ביבי. James: ×'×™×'×™ נתני×
James: ×'×™×'×™ נתני×"ו נאום from m.knesset.gov.il
אבל להגיד חמוצים זו הרי הסתה, נגד חצי עם, ופילוג. אחרי שנה וחצי שח״כ ביבי נתניהו וח״כ מירי רגב יצאו את מחדל המוטציות . אפילו פוליטית אתם לא מבינים שעכשיו בכל פרסומת בכל פעם יראו יולי אדלשטיין, ניר ברקת, יואב גלנט נגד ביטחון מדינת ישראל, והכל בשביל ביבי נתניהו. ראש הממשלה תקף את האופוזיציה על תחושת החמיצות שהם מנסים לשדר, והציג . רציתי שנתניהו יוחלף כדי שהנושא בתפקיד ראש ממשלת ישראל יחזור להיות אדם ממלכתי, אדם שלא קורא ליריביו חמוצים. עוד הוסיף, אחרי שנה וחצי שחכ ביבי נתניהו וחכ מירי רגב יצאו את מחדל המוטציות עם 6,430 מתים ואנחנו תוך שבועיים, השרה מרב מיכאלי, . חוזר ואומר ''ביבי נתניהו'' בתגובה להודעה מספר 0. אחרי שנה וחצי שח״כ ביבי נתניהו וח״כ מירי רגב יצאו את מחדל המוטציות.

חוזר ואומר ''ביבי נתניהו'' בתגובה להודעה מספר 0.

אחרי שנה וחצי שחבר הכנסת ביבי נתניהו וחברת הכנסת מירי רגב . הם שכחו שאמרו שהמטרה שלהם היא לעצור את השנאה . גם בנושא של הדיון הזה, אחרי שנה וחצי שחבר הכנסת ביבי נתניהו וחברת הכנסת. הם שכחו לגמרי את מה שאמרו רגע לפני הקמת הממשלה, שיש להם רק מטרה אחת: אפילו פוליטית אתם לא מבינים שעכשיו בכל פרסומת בכל פעם יראו יולי אדלשטיין, ניר ברקת, יואב גלנט נגד ביטחון מדינת ישראל, והכל בשביל ביבי נתניהו. אבל להגיד חמוצים זו הרי הסתה, נגד חצי עם, ופילוג. עוד הוסיף, אחרי שנה וחצי שחכ ביבי נתניהו וחכ מירי רגב יצאו את מחדל המוטציות עם 6,430 מתים ואנחנו תוך שבועיים, השרה מרב מיכאלי, . חוזר ואומר ''ביבי נתניהו'' בתגובה להודעה מספר 0. בנט בנאום אתנול ניסה להיות ביבי. אחרי שנה וחצי שח״כ ביבי נתניהו וח״כ מירי רגב יצאו את מחדל המוטציות . בנט הוא בובה, לפיד הוא רוהמ האמיתי. אלטרנטיבה, 'נתניהו מסתובב בפנים חמוצות', הם לא יכולים להחליט אם אני חמוץ, או זחוח, או שניהם; כשהחרדים והליכוד בחרו לזרוק אותנו לאופוזיציה, לא הייתי כזה חמוץ.

ביבי נתניהו חמוצים / “×'תוקף ו×'×'אוו×"”, אמר ×"ר×'×™ : בנט הוא בובה, לפיד הוא רוהמ האמיתי.. אחרי שנה וחצי שח״כ ביבי נתניהו וח״כ מירי רגב יצאו את מחדל המוטציות . אפילו פוליטית אתם לא מבינים שעכשיו בכל פרסומת בכל פעם יראו יולי אדלשטיין, ניר ברקת, יואב גלנט נגד ביטחון מדינת ישראל, והכל בשביל ביבי נתניהו. חוזר ואומר ''ביבי נתניהו'' בתגובה להודעה מספר 0. אבל להגיד חמוצים זו הרי הסתה, נגד חצי עם, ופילוג. רציתי שנתניהו יוחלף כדי שהנושא בתפקיד ראש ממשלת ישראל יחזור להיות אדם ממלכתי, אדם שלא קורא ליריביו חמוצים.

עוד הוסיף, אחרי שנה וחצי שחכ ביבי נתניהו וחכ מירי רגב יצאו את מחדל המוטציות עם 6,430 מתים ואנחנו תוך שבועיים, השרה מרב מיכאלי,  ביבי נתניהו. אחרי שנה וחצי שח״כ ביבי נתניהו וח״כ מירי רגב יצאו את מחדל המוטציות.